پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

رایان تفضلی شاگرد گل‌محمدی می‌شود؟| دورگه طرف‌دار پرسپولیس است

  • کد خبر: ۷۷۳۶۸
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
رایان تفضلی شاگرد گل‌محمدی می‌شود؟| دورگه طرف‌دار پرسپولیس است
مدافع دو‌رگه ایرانی در آستانه انتقال به لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و حتی گفته در ایران همچون پدرش طرف‌دار پرسپولیس است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ چند‌سالی می‌شود که نام رایان تفضلی به‌عنوان یکی از دورگه‌های موفق ایرانی در اروپا شنیده می‌شود؛ مدافعی که در چمپیون‌شیپ انگلیس عملکرد قابل‌قبولی داشت و حالا با مصدومیت پورعلی‌گنجی و عارف غلامی، امیدوار است یکی از گزینه‌های دراگان اسکوچیچ برای دعوت به اردوی تیم ملی باشد.


■ رایان لطفا کمی درباره وضعیت تمرینی تیم «وایکمپ واندررز» و خودت برایمان صحبت کن.

خوشبختانه تیم "Wycombe Wanderers" از استاندارد و امکانات بسیار خوبی برخوردار است. تمامی بازیکنان در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برند. بدون‌شک ما هنوز هم می‌توانستیم در مسابقات چمپیون‌شیپ حضور داشته باشیم؛ اما متأسفانه سیاست در پایان فصل علیه ما کار کرد.


■ شما مدتی در باشگاه هال‌سیتی عضویت داشتید. از زمان حضورت در این تیم برایمان بگو.

من در هال‌سیتی وضعیت خوبی را پشت‌سر گذاشتم و توانستم در ۱۵ بازی برای تیمم به میدان بروم. در کل از زمان حضورم در این باشگاه خیلی راضی هستم. بعد از آن به تیم واکمپ‌واندررز ملحق شدم. در اینجا هم ۲۰ بازی برای تیمم انجام دادم. سطح لیگ چمپیون‌شیپ بسیار بالاست و بازی‌ها در حداکثر شرایط رقابتی خود و باعث خوش‌حالی زیاد من است که توانسته‌ام این فضا را تجربه کنم.


■ به‌جز شما «سامان قدوس» هم در لیگ انگلیس و تیم «برنتفورد» توپ می‌زند. نظرت درباره او چیست؟

با سامان رابطه نزدیک و صمیمی ندارم؛ اما در دیداری که تیم‌های ما با هم داشتند، مقابل او قرار گرفتم. واقعا سامان بازیکن قابل و پسر خیلی خوبی است.


■‌شایعه پیوستن تو به باشگا‌های مختلف ایرانی مثل پرسپولیس بر سر زبان‌ها افتاد، ولی هرگز این انتقال‌ها صورت نگرفت. اگر باشگاهی به شما پیشنهاد بازی در لیگ برتر را بدهد، حاضر به بازی در لیگ ایران هستی؟

بله، ۱۰۰‌در‌صد. من همیشه بازی در لیگ ایران را مد‌نظر داشته‌ام و فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند روزی ییفتد.


■ یعنی تابه‌حال از طرف باشگا‌ه‌های ایرانی با تو تماسی گرفته شده یا پیشنهاد جدی داشته‌ای؟

بله. من پیشنهاد‌های زیادی از باشگاه‌های ایرانی در ابتدای فصل داشتم؛ اما همان‌طور که قبل‌تر گفتم، با توجه به اینکه مدیربرنامه‌هایم اطلاعات کامل‌تری از لیگ ایران دار د، رسیدگی به این پرونده را به ایشان واگذار کردم تا در‌نهایت بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم. از نظر فنی و چیزی که در بازیکن‌ها می‌بینم، استاندارد فوتبال ایران واقعا بالاست.


■ از بین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، طرف‌دار کدام یک هستی؟

بدون‌شک هر ۲ باشگاه بسیار بزرگ هستند؛ ولی من هرگز نتوانستم بین هیچ‌کدام از باشگا‌های ایرانی به‌عنوان هوادار، یکی را انتخاب کنم. اما همیشه به‌خاطر علاقه پدرم به باشگاه پرسپولیس، اخبار و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم.


■ فوتبال ایران در سال‌های اخیر لژیونر‌های بسیاری را به فوتبال اروپا معرفی کرده است. از بین لژیونر‌های فعلی عملکرد و سبک بازی کدام‌یک را بیشتر دوست داری؟

به‌نظرم مهدی طارمی از لحاظ سبک بازی و تکنیک، بسیار تحسین‌برانگیز است. من خیلی او را دوست دارم. او بار‌ها خودش را در‌برابر بهترین بازیکنان جهان، ثابت کرده است.


■ چقدر با فرهنگ و زبان ایران آشنایی داری؟

من به‌خوبی با فرهنگ و آداب و رسوم ایران آشنا هستم، چون پدرم و برخی از افراد خانواده‌اش در انگلیس به من این فرهنگ را از کودکی یاد داده‌اند. پدرم در جوانی به من یاد داد که چگونه فارسی حرف بزنم. به‌همین‌خاطر کمی با این زبان آشنایی دارم؛ اما به‌طور‌کامل به آن مسلط نیستم. البته با اینکه بگویم قرمه‌سبزی غدای محبوبم است، حتما به شما ثابت می‌شود یک ایرانی همیشه ایرانی می‌ماند!


■ این در حدی هست که فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را هم دنبال کنی؟

(با خنده) بله، چه‌جور هم! فیلم مارمولک با بازی پرویز پرستویی، فیلم مورد‌علاقه من است. واقعا با تماشای آن، ساعت‌ها لذت بردم و خندیدم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->